Obserwatorzy

14 gru 2010

50 lat wstecz

Może nie dosłownie 50 lat wstecz, ale właśnie teraz " nadejszła wiekopomna chwila " żeby pokazać mojej wnusi Kajuni  jak przystrajano dawniej choinkę. Będą robione razem łańcuchy, gwiazdki (nie wiem czy dostanę jeszcze gdzieś paski), ciasteczka własnoręcznie robione(oczywiście przy pomocy mojej 2,5 letniej wnusi).

No ale to dopiero będzie.
Wczoraj zaczęłyśmy robić łańcuchy. Choinki jeszcze nie ma, bo za wcześnie na żywą. No to łańcuchy pewnie będą wisiały gdzie się da, bo mamy duże ambicje.Zaraz będą pierwsze fotki. Może nie najlepsze ,bo miałam akurat przy sobie g.........photosmarta hp.



Oczywiście nasze Słoneczko ma takie parcie na szkło, ze nie mogłam uchwycić podczas smarowania babci paseczków klejem.

A na fotce poniżej jest gwiazda do powieszenia na ścianę, albo na firanach jak u Gosi blogowiczki ,która wystawiła post z instrukcją wykonania.

Mam nadzieję, że następne będą bardziej podobne do pierwowzoru.
Dla zainteresowanych instrukcją do gwiazdy podaję link na bloga Gosi tutaj

3 komentarze:

  1. Gratuluję wnusi, śliczna dziewczynka i z jaką gracją nosi ten łańcuch :) Mojego synka uczyłam 2 lata temu takich łańcuchów, kleił dzielnie... w zeszłym roku był już znudzony więc w tym muszę coś innego wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  2. wnusia piękna jak ta gwiazda;-)
    miło pozdrawiam
    u nas niestety choinka sztuczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdy wyszła Ci super :))).Jednak tak jak myślałam- to nic trudnego.

    OdpowiedzUsuń