Obserwatorzy

12 lip 2011

Candy - moje pierwsze Candy

Myślę że dojrzałam do ogłoszenia mojego pierwszego Candy. Rocznica mojego bloga już dawno minęła do drugiej jeszcze daleko, daleko....no właśnie popsuła się pogoda...i to może być tez dobry powód na rozdanie słodyczy. Nie wiem czy będzie dużo chętnych na moje decupagowe cukierasy wypełnione niespodziankami, ale będzie mi niezmiernie miło ...
Zapraszam.
Zasady candy są powszechnie znane.
- zostawiamy komentarz
- umieszczamy podlinkowane  zdjęcie z moim candy w bocznym pasku swojego bloga,
- jeśli nie prowadzisz bloga zostaw komentarz i swój email,
- zapisy do 31 sierpnia-losowanie 1 wrzesnia.
Życzę Wszystkim powodzenia i pozdrawiam.
Osoba która wylosuje u mnie cukierasy będzie mogła wybrać  przedmiot ozdabiany dec. również z tych które dopiero powstaną. Fotki będą zamieszczane do końca zabawy. POZDROWIONKA od bm.




45 komentarzy:

  1. Jakie piękne! :) zapisuję się, bo patrzenie na te "cukierasy" to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie i z przyjemnością ustawiam się w kolejce, przede mną nowe mieszkanko w nowym kraju, więc przydałoby się coś ślicznego na początek :)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za wizytę i udział w candy :)

    a Twoje wyroby są przepiękne, więc chętnie również przystępuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. same słodkości, z przyjemnością się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością zapisuje sie do Candy i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, koniecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się i zapraszam także na moje candy na stronie http://millefioriczylitysiackwiatow.blogspot.com/2011/06/duuuugi-post-i-niespodzianka-dla-tych.html

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekne candy
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się i zapraszam na swoje rozdawnictwo!

    OdpowiedzUsuń
  10. chetnie wezme udzial w candy!Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się :D
    quitemax@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  12. Paryżankowe cacuszko jest śliczne. Ustawiam się do losowania. :)
    http://robotkireczne-pikotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale buteleczkowe piękności więc i mój e-mail tutaj zagości.
    pozdrawiam
    wara44@onet.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  14. i jeszcze ja ustawiam się w kolejce. pozdrawiam i zapraszam na moje candy
    http://wmalymdomku1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie zapisuję się do zabawy...
    monia0083.blox.pl
    Info w pasku bocznym ale bez banera (bo nie umiem wstawić:()Proszę o kontakt gdyby nie wystarczyło
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się zgłaszam :)
    Banerek jest, trochę nieudolny, trzeba kliknąć w napis, ale jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie zapiszę się na Twoje Candy:) Piękne cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się !
    loOovelyy@wp.pl
    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW! Bardzo chciałabym wyrać!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super jak na początki z rękodziełem to rewelacja ! Staję w szranki po te cukiereczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne candy. Bardzo bym chciała wygrać ;-P więc dołączam do zabawy, a tym czasem porozglądam się tu u Ciebie:-D

    OdpowiedzUsuń
  22. ustawiam sie i ja :-)))
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne cukierasy, więc zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super sprawa...dołączam się do zabawy i zapraszam na nasze candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zanosi się na śliczne cukierki ;) Przesyłam uściski i liczę na szczęście :) :*
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne!
    Zapisuję się! :]
    annaklonowska.blogspot.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne rzeczy, z wielką przyjemnością się ustawię i ja :)), pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejce. życzę słonecznej niedzieli. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie się zapiszę ;) zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wybrać coś samemu? super sprawa :)
    zgłaszam się!

    http://brazowookadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. pieknosci ja tez sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście zgłaszam się do udziału w candy :)
    http://papierowe-cuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam sie i ja
    obserwuje jako agamlawa1
    moj mail agamlawa1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. A co mi tam - pierwsze candy w którym uczestniczę. Piękne cudeńka!! Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne buteleczki:)a do candy zgłaszam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się. monis_94@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale super cukieras. Zapisuję się z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  38. aureolcia
    cudne, ustawiam się grzecznie w kolejce i po cichu liczę na wylosowanie :P
    aureolcia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. chętnie się zapiszę!
    i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z miłą chęcią się zapiszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczności!!! http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dołączam się do zabawy i zapraszam na Candy do mnie:
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń