Obserwatorzy

22 wrz 2011

Róża i decupag

Wyszedł trochę słodzik, ale i tak się pochwalę.




11 komentarzy:

  1. Słodzik, ale za to jaki cudny :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komplet jest naprawdę piękny:)
    Serdecznie zapraszam na Niespodziankowe Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ oczywiście ,że tak :) ciesze się że mogę być dla kogoś inspiracją :) polecam serdecznie bo mi się bardzo przyjemnie robiło :) no i czekam na rezultaty jak się zdecydujesz zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę bardzo: http://img217.imageshack.us/img217/5176/moje1candy.png
    PS: Ja u Ciebie widzę mój obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Agnieszko.Zupełnie nie wiem co było wczoraj, ale obrazka nie miałam. I nie miałam imprezy wyskokowej.Sory, ale już wszystko ok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki zestawik. To pudełko byłoby fajne na koronkowe przydasie. jakby tak ogonki koroneczkom przez dziurki powystawiać :)))
    Kochana chciałam bardzo serdecznie podziękować, że zostałaś obserwatorką mojego bloga. Znajdziesz u mnie w lewym, bocznym pasku swój blog pod nagłówkiem "Blogi zaprzyjaźnione" i będę Cię brać pod uwagę w moich candy dla obserwatorów. A ponieważ podoba mi się u Ciebie zostanę tu na dłużej. Pozdrawiam i do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten komplecik. Kocham róże. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 38 yr old Senior Editor Fianna Shimwell, hailing from Clifford enjoys watching movies like "Legend of Hell House, The" and Tai chi. Took a trip to Su Nuraxi di Barumini and drives a Navigator. widok

    OdpowiedzUsuń