Obserwatorzy

3 sty 2014

Powolny powrót do recyklingu

Może zanim powrócę do rękodzieła swojego mozolnego złożę Wszystkim Życzenia Wspaniałego Roku 2014
           Aby Wszystkie Marzenia i Kaprysy w Mig się Spełniały.


 
 Długo mnie tu nie było, ale to nie znaczy , że w tym czasie zupełnie nic nie dłubałam, cięłam i wyrzucałam do śmieci. Ale pewne rzeczy się ostały i zachowały a niektóre zmieniły nawet właściciela. Te które zdążyłam obfotkować (oczywiście fotki są mojego M ...żeby nie było...) wrzucam na bloga. Ale to już będzie tylko wstawianie fotek, bez mojego ble, ble, ble. Ostatnio mój czas jest zmniejszony do minimum z przyczyn niezależnych  ode mnie.
Może na początek moja zastępcza choinka minionego Bożego Narodzenia....a dokładniej stroik zamiast choinki.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz