Obserwatorzy

6 sty 2013

Niesamowite prace Blogowiczek na akcję WOŚP

Zobaczcie na jaki piękny blog trafiłam TUTAJ.
Koleżanki Biżuteryjki przygotowały kilka projektów na aukcje dla WOŚ. Zobaczcie tylko co powstało ....ja jestem oczarowana. Nie będę pokazywała tutaj wszystkich projektów , ale spójrzcie tylko na to :


Blog jest stworzony po to byśmy mogły dzięki naszym zdolnościom uczestniczyć w tak pięknej i szczytnej akcji WOŚP.
Każdy z nas może jeszcze  włączyć się do akcji poprzez indywidualny udział w aukcjach WOŚP.  Ja z miłą chęcią to uczynię .
A w przyszłym roku może uda mi się dołączyć do jakiegoś projektu .

3 komentarze:

  1. Tęczak piękny i wędraś również! Świetna sprawa i szczytny cel, szkoda że nie potrafię robić biżuterii bo podobnie jak Ty też bym się z chęcią przyłączyła :) Jutro napiszę maila dziś zmykam leżeć bo temperatura nie daje mi żyć :/ Pozdrawiam Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zmykaj leżeć, bo to o tej porze roku nie ma żartów, Życzę powrotu do pełnego zdrowia.

      Usuń