Obserwatorzy

11 sty 2013

Moja pierwsza Oglala

Kursik zobaczyłam u SweKi. Nigdy bym nie pomyślałą , że skuszę się na taką robótkę....no ale lekko znudzona sznurami  zabrałam się do roboty . Był wioeczór i moje oczy coś nie dowidziały coś przeoczyły i praca została odstawiona na dwa dni. Po dwóch dniach znowu zaczęłam od studiowania kursu napisanego świetnie przez Swietłanę......i udało się do momentu rozsupływania spirali koralików i prób spinania tego wszystkiego w kolię.  Łał ......... znowu rozłożona Oglala czekała dwa dni na moje zainteresowanie.
No i wreszcie okiełznana leży przed moim samsungiem bezwstydnie pozując do zdjęcia.  W sekrecie się przyznaję, że daleko jej do doskonałości.....ale pierwsze Oglale pewnie tak mają.....no i nie wiem czy będzie następna.?????

4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie ci wyszła!^^ Tak, też się zawsze męczę na ostatnim etapie :(
    Powodzenia z następnymi oglalami! :)
    PS Jeśli będą pytania - możesz liczyć na moją pomoc! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. No i już jest pytanie: czy gdyby pierwszy sznur koralików(podstawa) był wykonany z większych koralików( ciut) to czy nie będzie na koniec Oglala bardziej stabilna? I fajnie i wielkie dzięki, że od czasu do czasu wstawiasz jakiś kursik .Całuski dla Ciebie.

      Usuń
  2. Pięknie wyszła :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie po wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń